Apie The Body Shop

1976 metais Braitone, Anglijoje Anita Roddick atidarė pirmąją The Body Shop parduotuvę. The Body Shop® yra pasaulinė grožio kompanija, kurios tikslas yra suteikti žmonėms gerovės jausmą – jų veidams, kūnams ir sieloms. The Body Shop® siekia įnešti teigiamas permainas pasaulyje per savo aukštos kokybės, gamtos įkvėptus veido odos, plaukų ir makiažo produktus, kurie gaminami etiškai ir darnoje su gyvąja gamta. The Body Shop® veikla grindžiama filosofija, kad verslas turi kurti gėrį. The Body Shop® turi daugiau nei 3000 parduotuvių 60-tyje pasaulio šalių.

The Body Shop® buvo pirmoji kosmetikos kompanija, kuri pradėjo sąžiningą prekybą 1987 metais. Dėka šios unikalios programos The Body Shop® gauna geriausius natūralius ingredientus ir rankų darbo aksesuarus iš smulkiažemių ūkininkų, amatininkų, kaimo bendruomenių. Mainais mes suteikiame prekybinę praktiką ir nepriklausomybę garantuojančias kainas.

Mūsų istorija

1976

Kovo 26 dieną atidaroma pirmoji „The Body Shop“ parduotuvė Anglijos pietinės pakrantės mieste Braitone. 1978 metais atidaroma parduotuvė Briuselyje -  pirmoji parduotuvė už Didžiosios Britanijos ribų. Iki 1982 metų parduotuvių tinklas sparčiai auga – kas mėnesį atidaroma po dvi naujas parduotuves.

1977

„The Body Shop“ sukūrė vitamino E veido odos priežiūros seriją, kurios priemonės iki šių dienų yra vienos iš perkamiausių.

1981

„The Body Shop“ pristatė legendinį White Musk® aromatą, sukurtą be menkiausios skriaudos gyvūnams.

1985

„The Body Shop“ sukūrė pipirmėčių pėdų pienelį. Produktą sukurti įkvėpė Londono maratono bėgikai, užėję į parduotuvę ieškoti specialių priemonių skaudančioms pėdoms.

1986

Pirmasis didysis pasaulinis projektas su „Greenpeace“ – „Save the Whale“ („Išgelbėk banginį“). Mūsų tikslas buvo uždrausti medžioti banginius dėl jų riebalų naudojimo kosmetikos priemonėse, o rinktis alternatyvų augalinį aliejų - simondsijų aliejų.

1987

Parduotuves pasiekia pirmasis sąžiningos prekybos produktas – medinis pėdų masažuoklis, gaunamas iš „Teddy Exports“, Indijos. Dėka prekybos su „The Body Shop“, „Teddy Exports“ organizacija 1994 metais atidaro pirmąją mokyklą, kurioje suteikiamos galimybės mokytis vietiniams vaikams. 

1988

Anitai Roddick įteikiamas Britų Imerijos Ordinas.

1989

Mūsų pirmoji gamtos apsaugos kampanija buvo inicijuota siekiant sustabdyti Brazilijos atogrąžų miškų deginimus. Brazilijos prezidentui įteikėme milijono parašų peticiją.

1990

Įkuriamas „The Body Shop“ fondas, labdaros organizacija, kuri rūpinasi žmogaus teisėmis, gyvūnų ir gyvosios aplinkos apsauga.

1991

Pradėtas leisti laikraštis „The Big Issue“. Šį leidinį rašo profesionalūs žurnalistai, o jį gatvėse parduoda benamiai žmonės ir tokiu būdu gali užsidirbti pragyvenimui.

1992

Sukuriamas pirmasis kūno sviestas – mango. Nuo tada šis kūno sviestas tapo vienu iš populiariausių „The Body Shop“ produktu. „The Body Shop“ kūno sviestai daugelio kopijuoti, bet niekada neaplenkti, iki šiol laimi gausybę apdovanojimų visame pasaulyje.

1993

Mes pradėjome kampaniją norėdami atkreipti visuomenės dėmesį į sunkią Ogoni genties žmonių padėtį. Ši Nigerijos gentis buvo valdžios persekiojama už tai, kad protestavo dėl naftos išsiliejimų jų gyvenamoje teritorijoje, Nigerio upės deltoje. 1995 m. Nigerijos vyriausybės nuosprendžiu genties lyderiui, rašytojui ir aktyvistui Ken Saro - Wiwa buvo įvykdyta mirties bausmė. Ši kampanija tęsėsi iki 1998 m.

1996

Peticija, nukreipta prieš bandymus su gyvūnais, surenka 4 milijonus parašų ir tampa didžiausia visų laikų socialine kampanija. 1998 metais bandymai su gyvūnais kosmetiniais tikslais Jungtinėje Karalystėje yra uždraudžiami.

1997

„The Body Shop“ tampa pirmąja kosmetikos kompanija, kuri priima humaniškos kosmetikos standarto reikalavimus, kurių laikosi svarbiausios pasaulinės gyvūnų teisių organizacijos.

Prekyboje pasirodė legendinis arbatmedžių aliejus. Mažytis buteliukas akimirksniu tapo daugelio numylėtiniu dėl savo natūralių spuogus gydančių galių.

Mes sukūrėme lėlę, vardu Ruby, norėdami sulaužyti grožio stereotipus. Ji tapo mūsų kampanijos, skatinančios moterų savigarbą ir pasitikėjimą savimi, veidu. Šie veiksmai sukėlė pasaulyje didžiules diskusijas dėl pervertinto kūno kulto.

1998

„The Body Shop“ pristatė kanapių kolekciją, kuri susilaukė itin kontroversiško žiniasklaidos dėmesio dėl nepagrįsto lyginamo su marihuana. Pristatymas susilaukė didelės sėkmės, o apsauginis kanapių rankų kremas tapo visų laikų perkamiausiu produktu.

Dalai Lama padėjo mums įgyvendinti kampaniją „Palik savo piršto antspaudą“ (Make Your Mark). Ši kampanija buvo vykdoma drauge su „Amnesty International“ ir pažymėjo 50 metų Tarptautinės Žmogaus teisių deklaracijos sukaktį. 3 milijonai žmonių pasirašė peticiją.

2002

„The Body Shop“ pradeda naują pasaulinę kampaniją su „Greenpeace International“ skatinančią atsinaujinančios energijos naudojimą. Daugiau nei 6 milijonai žmonių pasirašė mūsų peticiją, kuri buvo pristatyta pasaulinei darnaus vystymosi organizacijai Johanesburge.

Generaliniu direktoriu tampa Peter Saunders.  

2003

Pradedama kampanija „Stop Violence in the Home“ („Stop smurtui namuose“), kurios metu renkamos lėšos moterims, nukentėjusioms nuo smurto namuose. Surinkome 2 milijonus svarų sterlingų, kurie buvo skirti organizacijoms, suteikiančioms paramą, psichologinę pagalbą ir prieglobstį smurto aukoms.

Anitai Roddick už pasiekimus įteikiamas Britų Imperijos Damos titulas.

2004

Gruodžio 10 dieną „The Body Shop“ atidarė pirmąją parduotuvę Lietuvoje.

2006

„The Body Shop“ tampa „L’Oréal“ šeimos dalimi, išsiskiriančia savo stipriomis vertybėmis, sėkme, paveldu ir aukštos kokybės natūralia produkcija.

2007

„The Body Shop“ tampa pirmąja kosmetikos kompanija savo produkcijoje naudojanti tvaraus vystymosi palmių aliejų.

Rugsėjo 10 dieną mirė „The Body Shop“ įkūrėja Anita Roddick.

2008

„The Body Shop“ pristato 100% perdirbtus PET buteliukus. Generaline direktore tampa Sophie Gasperment.

Kartu su „MTV International“ organizuota kampanija, skirta kovai su ŽIV ir AIDS. Mūsų skleidžiama žinia pasiekė milijonus žmonių visame pasaulyje, o lėšos, surinktos už kampanijos produktų pardavimus, buvo skirtos mūsų partneriui „Staying Alive“. Šis fondas šviečia jaunus žmones kaip apsisaugoti nuo ŽIV bei remia sergančiuosius.

2009

„The Body Shop“ kartu su „ECPAT International“ pradeda pasaulinę kampaniją „Stop Trafficking of Children & Young People“ („Stop prekybai vaikais ir jaunais žmonėmis“). Ši kampanija surenka daugiau nei 7 milijonus klientų parašų ir įneša teigiamas permainas 24 pasaulio šalyse. 2012 metais peticija įteikiama JT ir skelbiama kaip didžiausia visų laikų „The Body Shop“ kampanija.

„The Body Shop“ gauna RSPCA gyvenimo pasiekimų apdovanojimą.

2010

Trijų metų projektas kartu su UNAIDS, kviečiantis į kovą prieš ŽIV ir AIDS. Specialiai šiai kampanijai yra sukurti raudono kaspino ženkliukai. Kampanija vyksta visose „The Body Shop“ parduotuvėse ir UNAIDS ofisuose.

2011

„The Body Shop“ padeda įsteigti pasaulinę sviestmedžio sąjungą, kurios tikslas pagerinti sviestmedžio gamybą ir suteikti daugiau naudos moterims, užsiimančioms sviestmedžio gamyba.

2012

Pradedama nauja kampanija prieš bandymus su gyvūnais kartu su „Cruelty Free International“.

„The Body Shop“ pradėjo pasaulinę iniciatyvą „Už miškus“, kurios tikslas kompensuoti žalą gamtai atsodinant naujus medžius. 

2013

Po 20 metų nepertraukiamos kovos mes švenčiame pergalę. Europos Sąjungoje uždraudžiama prekyba produktais, bandytais su gyvūnais. „The Body Shop“ gauna Tarptautinį Atsakingo Verslo apdovanojimą. Generaliniu direktoriu tampa Jeremy Schwartz.

Mes didžiuojamės, kad kartu su pirkėjais surinkome 200 000 GBP lėšų, kurias skyrėme 5 naujų mokyklų statyboms įvairiose pasaulio šalyse. 

2014

„The Body Shop“ antrus metus iš eilės gauna Tarptautinį Atsakingo Verslo apdovanojimą.

Jums įsigijus drakono vaisių lūpų sviestą, mes skyrėme 5,47 Eur labdarai „Pifui“, Lietuvos gamtos fondui ir Lietuvos žmogaus teisių centrui.

2015

„The Body Shop“ gauna Pasaulinės sviestmedžio sąjungos apdovanojimą už nuopelnus skatinant darnaus vystymosi sviestmedžio gamybą.

Mes kartu su „WaterAid“ pradėjome pasaulinę kampaniją, kurios tikslas buvo surinkti lėšas, už kurias daugiau nei 3000 Etiopijos žmonių gautų priėjimą prie švaraus ir saugaus geriamo vandens.

2016

Kartu su „World Land Trust“ siekiame atkurti ir išsaugoti 75 milijonus kvadratinių metrų miškų plotą. Vietname, Indijoje, Indonezijoje ir Malaizijoje atkurti miškų plotai yra ypatingai svarbūs gamtos tiltai, kurie sujungs atskiras augimvietes ir retų gyvūnų rūšių buveines.

2017

Kartu su „Cruelty Free International“ pradėjome rinkti parašus, kurie padėtų uždrausti bandymus su gyvūnais visame pasaulyje. Mūsų tikslas buvo surinkti 8 milijonus parašų ir pristatyti juos JT Generalinei Asamblėjai.

2018

Įvertinami tvaraus verslo pasiekimai. „The Body Shop“ kompanijai įteikiamas „Marie Clair“ Prix D’Excellence „Beauty Gives Back“ apdovanojimas. Šis apdovanojimas yra skiriamas už gamtos tiltų, bendruomenių sąžiningos prekybos ir kosmetikos bandymų su gyvūnais uždraudimo iniciatyvas.

2019 

Prie sąžiningos prekybos programos prisijungia „Plastics for change“ organizacija, vienijanti plastiko atliekų rinkėjus iš Bengaluru miesto Indijoje. Projekto tikslas – sumažinti plastiko atliekų problemą pasaulyje paskatinant plastiko atliekų surinkimą jų perdirbimui. Nuo šiol „The Body Shop“ pakuočių gaminimui yra naudojamas sąžiningos prekybos perdirbtas plastikas.

„The Body Shop“ kompanija gauna B Corp™ sertifikatą. B Corp™ sertifikatas įteikiamas toms verslo įmonėms, kurios laikosi pačių aukščiausių socialinių ir aplinkos apsaugos standartų, vykdo savo veiklą atvirai ir skaidriai vardan žmonių ir pasaulio gerovės.