Mūsų istorija

1976

Kovo 26 dieną atidaroma pirmoji The Body Shop parduotuvė Anglijos pietinės pakrantės mieste Braitone. 1978 metais atidaroma parduotuvė Briuselyje -  pirmoji parduotuvė už Didžiosios Britanijos ribų. Iki 1982 metų parduotuvių tinklas sparčiai auga – kas mėnesį atidaroma po dvi naujas parduotuves.

1986

Pirmasis didysis pasaulinis projektas su “Greenpeace” – “Save the Whale” (“Išgelbėk banginį”).  

1987

Parduotuves pasiekia pirmasis sąžiningos prekybos produktas – medinis pėdų masažuoklis, gaunamas iš Teddy Exports, Indijos. Dėka prekybos su The Body Shop, Teddy Exports organizacija 1994 metais atidaro pirmąją mokyklą, kurioje suteikiamos galimybės mokytis vietiniams vaikams. 

1988

Anitai Roddick įteikiamas Britų Imerijos Ordinas.  

1990

Įkuriamas The Body Shop Fondas, labdaros organizacija, kuri rūpinasi žmogaus teisėmis, gyvūnų ir gyvosios aplinkos apsauga. 

1992

Sukuriamas pirmasis kūno sviestas – mango. Nuo tada šis kūno sviestas tapo vienu iš populiariausių The Body Shop produktu. The Body Shop kūno sviestai daugelio kopijuoti, bet niekada neaplenkti, iki šiol laimi gausybę apdovanojimų visame pasaulyje.

1996

Peticija, nukreipta prieš bandymus su gyvūnais, surenka 4 milijonus parašų ir tampa didžiausia visų laikų socialine kampanija. 1998 metais bandymai su gyvūnais kosmetiniais tikslais Jungtinėje Karalystėje yra uždraudžiami.

1997

The Body Shop tampa pirmąja kosmetikos kompanija, kuri priima humaniškos kosmetikos standarto reikalavimus, kurių laikosi svarbiausios pasaulinės gyvūnų teisių organizacijos.

2002

The Body Shop pradeda naują pasaulinę kampaniją su “Greenpeace International” skatinančią atsinaujinančios energijos naudojimą. Generaliniu direktoriu tampa Peter Saunders.  

2003

Pradedama kampanija “Stop Violence in the Home” (“Stop smurtui namuose”), kurios metu renkamos lėšos moterims, nukentėjusioms nuo smurto namuose. Anitai Roddick už pasiekimus įteikiamas Britų Imperijos Damos titulas.

2006

The Body Shop  tampa L’Oréal šeimos dalimi, išsiskiriančia savo stipriomis vertybėmis, sėkme, paveldu ir aukštos kokybės natūralia produkcija.

2007

The Body Shop tampa pirmąja kosmetikos kompanija savo produkcijoje naudojanti tvaraus vystymosi palmių aliejų. 

2008

The Body Shop pristato 100% perdirbtus PET buteliukus. Generaline direktore tampa Sophie Gasperment.

2009

The Body Shop kartu su ECPAT International pradeda pasaulinę kampaniją “Stop Trafficking of Children & Young People” (“Stop prekybai vaikais ir jaunais žmonėmis”). Ši kampanija surenka daugiau nei 7 milijonus klientų parašų ir įneša teigiamas permainas 24 pasaulio šalyse. 2012 metais peticija įteikiama JT ir skelbiama kaip didžiausia visų laikų The Body Shop kampanija.

The Body Shop gauna RSPCA gyvenimo pasiekimų apdovanojimą.

2011

The Body Shop padeda įsteigti pasaulinę sviestmedžio sąjungą, kurios tikslas pagerinti sviestmedžio gamybą ir suteikti daugiau naudos moterims, užsiimančioms sviestmedžio gamyba.

2012

Pradedama nauja kampanija prieš bandymus su gyvūnais kartu su “Cruelty Free International”.

2013

Po 20 metų nepertraukiamos kovos mes švenčiame pergalę. Europos Sąjungoje uždraudžiama prekyba produktais, bandytais su gyvūnais. The Body Shop gauna Tarptautinį Atsakingo Verslo apdovanojimą.  Generaliniu direktoriu tampa Jeremy Schwartz.

2014

The Body Shop antrus metus iš eilės gauna Tarptautinį Atsakingo Verslo apdovanojimą.

2015

The Body Shop gauna Pasaulinės sviestmedžio sąjungos apdovanojimą už nuopelnus skatinant darnaus vystymosi sviestmedžio gamybą.