Atidžiai perskaitykite šį dokumentą, nes jame pateikiamos Naudojimo sąlygos, kurių laikytis sutinkate, jei toliau naudositės „The Body Shop“ internetine parduotuve www.thebodyshop.lt. Toliau nurodytos Naudojimo sąlygos taikomos jums naudojantis „The Body Shop“ internetine parduotuve ir perkant bet kokias prekes „The Body Shop“ internetinėje parduotuvėje.

Šios Naudojimo sąlygos taikomos jums ir „The Body Shop International Limited“ franšizės savininkui Lietuvoje – SIA Bodybalt filialui (toliau – „The Body Shop“ arba „mes“), kurio registruotosios būstinės adresas yra Labdarių g. 5, Vilnius LT 01120, įmonės kodas: 300068118, PVM mokėtojo kodas: LT100001324419.

Šios Naudojimo sąlygos pasiekiamos spustelėjus nuorodą, esančią kiekvieno internetinės parduotuvės puslapio apačioje. Be to, jos pateikiamos kaip užsakymo patvirtinimo el. laiško priedas. Pasiliekame teisę keisti šias Naudojimo sąlygas. Peržiūrėkite jas kiekvieną kartą prieš naudodamiesi internetine parduotuve ir sužinokite, ar jos buvo pakeistos.

Visus skundus, klausimus ar pranešimus apie šias Naudojimo sąlygas arba „The Body Shop“ internetinę parduotuvę teikite mūsų klientų aptarnavimo tarnybai el. pašto adresu shop@thebodyshop.lt arba telefono numeriu 865574254 (darbo dienomis nuo 9 iki 17 val.).

„THE BODY SHOP“ PRODUKTŲ PIRKIMAS

Įsigyti produktų galite tik toliau nurodytomis sąlygomis:

  • - jie yra parduodami ir duomenys apie juos pateikiami „The Body Shop“ internetinėje parduotuvėje,
  • - jų pristatymo adresas yra Lietuvoje,
  • - juos perkate asmeniniam naudojimui – sau patiems arba nurodytam produktų gavėjui (-ams). Pasiliekame teisę atmesti užsakymą, jei turime priežasčių manyti, kad prekės bus perparduodamos.

Informacija apie produktus, kuriuos galite įsigyti (įskaitant jų kainą), pateikiama „The Body Shop“ internetinėje parduotuvėje. Stengiamės aprašyti savo produktus kuo tiksliau, bet gali pasitaikyti klaidų, todėl konkrečiu metu pateikiama informacija gali ne visada tiksliai atitikti atitinkamą poziciją užsakymo pateikimo metu.

Jei mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytas produktas neatitinka produkto aprašymo, vienintelė ir išimtinė jūsų teisių gynimo priemonė yra nepanaudoto produkto grąžinimas.

 

PRODUKTŲ UŽSAKYMAS

Norėdami sudaryti sandorį su mumis, turite būti vyresni nei 16 metų ir turėti galiojančią kredito ar debeto kortelę arba banko sąskaitą.

Visos internetinėje parduotuvėje siūlomų produktų kainos yra nurodytos eurais ir su PVM. Pristatymo išlaidos neįtraukiamos į kainą.

Jums užsakant prekes pirmą kartą, jūsų bus paklausta, ar norite registruotis (nurodydami savo el. pašto adresą arba „Facebook“ ar „Google“ paskyrą), ar pateikti užsakymą kaip svečias.

Jei pasirinksite registravimąsi, turėsite įvesti savo el. pašto adresą arba galėsite naudoti „Facebook“ ar „Google“ paskyrą. Jei jau esate mūsų klientų lojalumo programos „Love Your Body™“ narys, mes atpažinsime jūsų duomenis ir automatiškai atidarysime jūsų kliento paskyrą, kurios duomenis mums pateikėte prisijungdami prie programos.

Jei nesate lojalumo programos „Love Your Body™“ narys, registruodamiesi mūsų internetinėje parduotuvėje prisijungsite prie jos automatiškai. Turėsite įvesti savo vardą ir pavardę, el. pašto adresą ir gimimo datą (kad galėtumėte gauti specialią gimtadienio nuolaidą). Mūsų klientų lojalumo programos „Love Your Body™“ naudojimo sąlygas galite rasti čia.

Jei nenorite prisijungti prie programos „Love Your Body™“, galite teikti užsakymą kaip svečias.

Norėdami apsilankyti mūsų internetinėje parduotuvėje dar kartą, turėsite įvesti užregistruotą el. pašto adresą ir slaptažodį. Lankytis parduotuvėje galite ir naudodamiesi savo „Facebook“ arba „Google“ paskyra.

Kai pasirinksite norimus užsakyti produktus ir įtrauksite juos į krepšelį, spustelėdami mygtuką „Sumokėti“ pateikite savo užsakymą. Kai spustelėsite šį mygtuką, bus sudaryta pirkimo sutartis, ir jūs privalėsite sumokėti už užsakymą.

Netrukus po jūsų užsakymo pateikimo, išsiųsime jums el. laišką, kuriame patvirtinsime, kad jį gavome. Jei patvirtinimo el. laiško negaunate, savo užsakymo būseną galite patikrinti savo kliento paskyroje arba kreipdamiesi į klientų aptarnavimo tarnybą, jei užsakėte kaip svečias.

Galime atsisakyti vykdyti jūsų užsakymą arba negalėti to padaryti, jei:

  • - Jūsų užsakytas produktas nebegaminamas arba nebeprieinamas.
  • - Jūsų kredito arba debeto kortelė neleidžia sumokėti už jūsų užsakymą.
  • - Neatitinkate kriterijų, aprašytų pirmiau, skyriuje „The Body Shop“ produktų pirkimas“.

Visų užsakymų vykdymas priklauso nuo atitinkamų prekių buvimo, nes tam tikrais retais atvejais prekės galime neturėti, pavyzdžiui, jei vienu metu pateikiami du tos pačios prekės užsakymai, o mes galime išsiųsti tik vieną. Tokiu atveju susisieksime su jumis ir susitarsime dėl geriausio įmanomo sprendimo – pristatymo per pagrįstą papildomą laikotarpį arba panašaus produkto siuntimo. Jei nesutiksite, grąžinsime jums pinigus.

 

KLIENTO ASMENINĖS INFORMACIJOS NAUDOJIMAS IR APDOROJIMAS

Pirkimo sutartys registruojamos ir saugomos mūsų duomenų bazėje.

Mes saugome asmens duomenis ir naudojame juos internetinėje parduotuvėje užsakytų prekių tiekimo tikslams pagal įstatymų reikalavimus. Jus, nurodydami atitinkamą informaciją registracijos formoje, išreiškiate sutikimą informacijos gavimui iš mūsų.

Mes įsipareigojame laikytis asmens duomenų konfidencialumo ir užtikriname asmens duomenų saugumą bei naudojimą pagal Fizinių asmenų duomenų apsaugos įstatymo ir Informacinės visuomenės paslaugų įstatymo reikalavimus.

Jūsų asmens duomenys neatskleidžiami jokioms trečiosioms šalims, išskyrus mūsų partnerius, atsakingus už užsakymo pristatymą, ir tik siekiant pristatyti jūsų užsakytas prekes.

Jei norėsite panaikinti savo paskyrą, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo tarnybą.

 

MOKĖJIMO BŪDAI

Galite rinktis vieną iš šių mokėjimo būdų: kredito arba debeto kortelė, interneto bankas, banko pervedimas (tik juridiniams subjektams).

Šiuo metu mūsų internetinėje parduotuvėje negalima naudoti „The Body Shop“ dovanų kortelių.

Kredito arba debeto kortelė

Priimame šias korteles: „Visa“, „Visa Electron“, „Mastercard“ kredito, „Mastercard“ debeto, „Maestro“.

MaestroMastercard / Visa

Jums įvedant kredito arba debeto kortelės duomenis naudojamas saugusis ryšys. Savo duomenų bazėje nesaugome jokios mokėjimo informacijos. Naudojame „3D Secure“ – saugųjį sprendimą, kurį sukūrė „Visa“ ir „Mastercard“.

Mastercard SecureCode     Verified by Visa

 

Interneto bankas

Prisijungsite prie savo interneto banko paskyros, kurioje automatiškai atsidarys paruoštas mokėjimo pavedimas.

Šiuo metu siūloma tik „Swedbank“ ir SEB interneto banko naudotojams Lietuvoje.

Banko pervedimas

Siūloma tik juridiniams subjektams. Jūsų sąskaitą faktūrą išsiųsime jums el. paštu per 1 darbo dieną nuo užsakymo pateikimo, tuomet apmokėsite sąskaitą faktūrą ir, gavę jūsų mokėjimą, išsiųsime užsakytas prekes.

 

PRISTATYMAS

Prekes pristatome tik adresais, esančiais Lietuvos teritorijoje.

Jei norite užsakyti į kitą šalį, apatinėje dešiniojoje pagrindinio puslapio dalyje galite pakeisti savo buvimo vietą. Internetinės parduotuvės veikia ne visose šalyse.

Nemokamas pristatymas, įsigijus prekių už daugiau nei 39 Eur

Kad pristatymas būtų atliktas nemokamai, turite išleisti ne mažiau kaip 39 Eur. Ši užsakymo suma apskaičiuojama pritaikius visas nuolaidas ir neapima pristatymo mokesčio.

Paštomatas – 2,55 Eur

Pristatymas į artimiausią jūsų pasirinktą „Omniva“ paštomatą.

Užsakius darbo dienomis iki 15 val., prekės pristatomos kitą darbo dieną.

Užsakius po 15 val. arba išeiginėmis dienomis, prekės pristatomos per 2 darbo dienas.

Kai tik jūsų siunta bus pristatyta į pasirinktą paštomatą, savo mobiliojo telefono numeriu gausite teksto žinutę su durelių kodu.

Jūs galite pasitikrinti savo užsakymo būseną prisijungę prie savo paskyros.

Jei neturite kliento paskyros ir pateikėte užsakymą kaip svečias, stebėti savo užsakymo vykdymą galite susisiekdami su klientų aptarnavimo tarnyba.

Kurjeris – 3,90 Eur

Užsakius darbo dienomis iki 15 val., prekės pristatomos kitą darbo dieną.

Užsakius po 15 val. arba išeiginėmis dienomis, prekės pristatomos per 2 darbo dienas.

Prieš pristatydamas siuntą kurjeris jums paskambins ir patvirtins pristatymo laiką.

Jūs galite pasitikrinti savo užsakymo būseną prisijungę prie savo paskyros.

Jei neturite kliento paskyros ir pateikėte užsakymą kaip svečias, stebėti savo užsakymo vykdymą galite susisiekdami su klientų aptarnavimo tarnyba.

Kurjerio pristatymas į Neringą

Jei užsakote prekes į Neringą, prie standartinio kurjerio mokesčio bus pridėtas papildomas 38,72 Eur dydžio pristatymo mokestis. Siekiant sutaupyti, klientams Neringoje rekomenduojame naudotis Klaipėdoje esančiais paštomatais.

Atsiėmimas parduotuvėje – 0 Eur

Galite nemokamai atsiimti užsakytas prekes mūsų parduotuvėje prekybos centre „Ozas“, Ozo g. 18, Vilnius.

Užsakius darbo dienomis iki 15 val., produktus galėsite atsiimti parduotuvėje tą pačią dieną. Kai tik jūsų užsakymas bus paruoštas atsiėmimui, mes su jumis susisieksime telefonu. 

Užsakius po 15 val. arba išeiginėmis dienomis, prekes galėsite atsiimti kitą darbo dieną.

Užsakymų, už kuriuos sumokėta banko pervedimu, pristatymo laikas

Užsakytas prekes išsiųsime, kai gausime jūsų mokėjimą.

 

SUGADINTI, BROKUOTI ARBA NETINKAMI PRODUKTAI

Įsipareigojame pristatyti jums užsakytas prekes be jokių trūkumų.

Jei gaunate sugadintą, brokuotą arba netinkamą produktą, paprasčiausias būdas problemai išspręsti yra pateikti mums fotografinį to įrodymą. Atsiųskite nuotrauką mūsų klientų aptarnavimo tarnybos el. pašto adresu, kad galėtume ištirti konkretų atvejį; tuomet mes atsakome už grąžinimą.

Kai grąžinate sugadintus, brokuotus arba netinkamus produktus, mes grąžinsime pirkimo kainą, pristatymo išlaidas ir grąžinimo išlaidas. Arba susitarsime dėl jūsų prekių paėmimo mūsų sąskaita.

Keisdami sugadintus, brokuotus arba netinkamus produktus nemokamai išsiųsime jums naujus produktus ir atlyginsime grąžinimo išlaidas. Arba susitarsime dėl jūsų prekių paėmimo mūsų sąskaita.

 

SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS IR KITI GINČŲ SPRENDIMO BŪDAI

Jei turite skundų dėl produktų prieinamumo arba kokybės, siųskite el. laišką mūsų klientų aptarnavimo tarnybai adresu shop@thebodyshop.lt. Mes patvirtinsime skundo gavimą ir atsakysime į jį el. paštu per 7 darbo dienas.

Jei nerasime priimtino sprendimo, vadovaujantis vartotojų apsaugos teisės aktais, turėsite teisę naudotis kitais ginčų sprendimo būdais. Galite išsiųsti rašytinį skundą mūsų registruotuoju adresu jame nurodydami:

  • - savo vardą ir pavardę bei kontaktinę informaciją,
  • - pateikimo datą,
  • - ginčo esmę, savo pretenziją ir jos pagrindimą.

Daugiau apie savo teises naudotis neteisminiais ginčų sprendimo būdais galite sužinoti šiose interneto svetainėse:

vvtat.lt/lt/vartotojams/kaip_pateikti_skunda.html

vvtat.lt/lt/vartojimo-gincu-komisijos.html

 

TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES

Jūs turite teisę atsisakyti šios sutarties per 14 dienų nenurodydamas jokios priežasties.

Prekių pakuotės turi būti nepažeistos, o produktai nenaudoti. Pradaryti kosmetikos produktai yra netinkami grąžinimui dėl higienos priežasčių.

Sutarties atsisakymo laikotarpis baigsis po 14 dienų nuo dienos, kurią Jūs fiziškai įgyjate ar Jūsų nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją, fiziškai įgyja prekes.

Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti šios sutarties Jūs turite mums pranešti apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties pateikdamas nedviprasmišką pareiškimą (pvz., elektroniniu laišku). Galite pasinaudoti pridedama pavyzdine forma, bet tai nėra privaloma.

SIA Bodybalt filialas
shop@thebodyshop.lt
Klientų aptarnavimas: 865574254

Kad būtų laikomasi atsisakymo termino, pakanka, jog Jūs nusiųstumėte pranešimą apie tai, kad pasinaudojate savo teise atsisakyti šios sutarties prieš pasibaigiant atsisakymo laikotarpiui.

Sutarties atsisakymo pasekmės

Jei Jūs atsisakote šios sutarties, mes nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pranešėte apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties, grąžinsime Jums iš Jūsų gautus pinigus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, patirtas Jums pasirinkus ne mūsų pasiūlytą pigiausią standartinio pristatymo būdą, o kitą pristatymo būdą). Mes atliksime tokį grąžinimą naudodami tokį patį mokėjimo būdą, kokį Jūs naudojote atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, nebent Jūs aiškiai sutikote su kitu būdu; bet kuriuo atveju Jūs neturėsite mokėti jokių su tokiu grąžinimu susijusių mokesčių.

Mes galime nekompensuoti mokėjimo tol, kol atgausime prekes arba Jūs pateiksite įrodymų, kad išsiuntėte prekes, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau.

Jūs turite nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai pranešėte apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties, išsiųsti prekes atgal arba perduoti jas mums. Terminas laikomas įvykdytu, jeigu Jūs prekes išsiuntėte prieš pasibaigiant 14 dienų laikotarpiui.

Jūs padengsite tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas.

Prekes galima grąžinti užėjus į bet kurią „The Body Shop“ parduotuvę Lietuvoje: PC „Akropolis“ Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose, „Go9“, „Panorama“, „Ozas“ Vilniuje, „Mega“ Kaune.

Jei grąžinate prekes paštu arba per kurjerių tarnybą, atminkite, kad supakuoti ir grąžinti siuntą reikia rūpestingai, kad prekės nebūtų sugadintos gabenant. Rekomenduojame naudotis pašto / kurjerių tarnyba, kuri suteikia galimybę stebėti siuntos gabenimą ir ją apdraudžia.

Prekių grąžinimo paštu arba per kurjerių tarnybą adresas:
PC Ozas, The Body Shop parduotuvė, Ozo g. 18, Vilnius LT-08243
Telefono numeris: 865574254

 

ŠIŲ NAUDOJIMO SĄLYGŲ IŠSAUGOJIMAS PATVARIOJOJE LAIKMENOJE

Norėdami išsaugoti šias naudojimo sąlygas PDF formate, spustelėkite čia.